« آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی» ” خرید و تحویل ۱۵،۰۰۰ (پانزده هزار) تن آهک کلوخه ای فله ای با دانه‌بندی ۵ تا ۸ سانتیمتر”

شنبه, ۱۹ شهریور, ۱۴۰۱

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد با عنایت به قانون برگزاری مناقصات مصوب ۱۳۸۳ و آیین‌نامه اجرایی بند “ج” ماده (۱۲) قانون برگزاری مناقصات، برگزاری فرآیند ارجاع کار و انتخاب تأمین کننده/ تولیدکننده ذیصلاح جهت “خرید و تحویل ۱۵،۰۰۰ (پانزده هزار) تن آهک کلوخه‌ای فله‌ای با دانه بندی ۵ تا ۸ سانتیمتر” را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی انجام دهد لذا از كليه شرکت‌های ذیصلاح که مایل به شرکت در مناقصه فوق می‌باشند دعوت به عمل مي‌آيد جهت دريافت اسناد مناقصه با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir به شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۲۴۱۰۰۰۰۰۲۸ و واریز مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ (دو میلیون ریال) به شماره حساب ۴۰۰۱۰۵۴۲۰۴۰۵۰۷۱۸ به شناسه واریز ۳۲۳۰۵۴۲۷۴۲۹۵۷۳۰۴۰۰۰۱۴۰۰۵۲۶۶۰۳۰ در وجه شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران نزد بانک مرکزی شعبه مرکزی اقدام نمایند..خاطر نشان می‌نماید این فراخوان هیچگونه تعهدی برای کارفرما جهت دعوت به مناقصه شرکت‌های دریافت کننده اسناد مناقصه ایجاد ننموده و  تنها شرکت‌هایی که دارای شرایط مندرج در اسناد بوده و حایز حداقل امتیاز لازم (ارزیابی کیفی) شوند با تشخیص کارفرما به مرحله بعدی مناقصه راه خواهند یافت.

  • نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران به نشاني: تهران، میدان ولیعصر (عج)، خیابان شهیدان سازش، پلاک ۵ و ۷
  • محل اجراي پروژه: استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر ۳۸ جاده تخت سلیمان، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران.
  • موضوع مناقصه: خرید و تحویل ۱۵،۰۰۰ (پانزده هزار) تن آهک کلوخه ای فله ای با دانه بندی ۵ تا ۸ سانتیمتر طبق شرح مندرج در اسناد مناقصه.
  • نوع مناقصه: یک مرحله ای عمومی همراه با ارزیابی کیفی
  • مدت اعتبار پیشنهادها: از اولین روز مهلت تحویل پیشنهادها به مدت سه ماه (قابل تمدید برای یک دوره سه ماه دیگر) معتبر باشد.
  • مدت اجرای پروژه: هفت ماه کامل شمسی.
  • گواهي نامه صلاحيت: متقاضی ‌می‌بایست؛

– دارای توانايي مالي لازم و کافي و توانايي ارایه ضمانتنامه بانکی شرکت در فرآیند ارجاع کار و حسن انجام تعهدات (در صورت برنده شدن) باشد.

– کليه الزامات مراجع ذيصلاح در اجراي فعاليت هاي مرتبط با موضوع مناقصه را رعایت نمایند.

– دارای تخصص و تجربه کاری مفید و مرتبط با موضوع مناقصه باشد.

– توانمندی در تامین به موقع کالای موضوع مناقصه

– عدم داشتن سابقه منجر به فسخ قرارداد یا عدم توانایی در اجرای تعهدات مرتبط با موضوع مناقصه

– دارای آخرین صورت های مالی حسابرسی شده توسط موسسات خبره حسابرسی و ثبت در سامانه پردیس

– دارای شخصیت حقوقی باشد.

  • تامین مالی: از منابع داخلی شرکت
  • مبلغ ضمانت نامه و نوع تضمین: نوع تضمین بر اساس آیین نامه تضمین معاملات دولتی موضوع تصویب نامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت/ ۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۹۴/۰۹/۲۲ هیأت محترم وزیران به مبلغ ۸،۸۵۰،۰۰۰،۰۰۰ (هشت میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون) ریال به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار خواهد بود و تضمین ارائه شده می بایست برای مدت سه ماه از تاریخ آخرین مهلت قبول پیشنهادات معتبر و قابل تمدید باشد.
  • زمان دریافت اسناد: از اشخاصی که تمایل به شرکت در مناقصه مزبور را دارند دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد مربوطه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی setadiran.ir از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ مراجعه نمايند.
  • زمان و محل تحویل اسناد: متقاضیان مکلفند پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی setadiran.ir بارگذاری نمایند.
  • زمان گشایش پاکت‌ ارزیابی کیفی: ساعت ۸:۳۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ به نشانی مندرج در بند ۲ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت